April 20, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/station57.net/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

امریکی این بی سی نیوز نے ریپبلکن نیشنل کمیٹی کی سابق سربراہ رونا میک ڈینیئل کو تجزیہ کار کے طور پر ان کی خدمات حاصل کرنے کے چند ہی دن بعد معزول کر دیا ہے۔ یہ فیصلہ نیٹ ورک کے ملازمین کی جانب سے بھرپور احتجاج کے بعد کیا گیا۔

این بی سی یو نیوز گروپ کے صدر سیزر کونڈے نے ڈینیئل کے ساتھ علیحدگی کے فیصلے کا اعلان کیا، جو اتوار کو اسکرین پر نمودار ہوئے۔

کونڈے نے لکھا، ’’کوئی بھی تنظیم، خاص طور پر نیوز روم، اس وقت تک کامیاب نہیں ہو سکتی جب تک کہ وہ ہم آہنگ نہ ہو۔

2020 کے انتخابات کے نتائج کو الٹانے کی سابق صدر ٹرمپ کی کوششوں پر تبصروں اور کردار کی وجہ سے میک ڈینیئل اور نیٹ ورک دونوں ہی نیٹ ورک کے بڑے ستاروں کی تنقید کی زد میں آئے ہیں۔

نیٹ ورک نے گذشتہ جمعہ کو ان کی خدمات حاصل کرنے کا اعلان کیا، اور ملازمین کو بتایا کہ میک ڈینیئل کو “امریکی سیاست اور 2024 کے انتخابات کے بارے میں بصیرت اور تجزیہ” فراہم کرنے کے لیے ایک معاہدے پر دستخط کیے گئے تھے۔

نیٹ ورک کے آن ایئر اینکرز اور خاص طور پر این بی سی میں لبرل جھکاؤ رکھنے والوں نے سختی سے اختلاف کرتے ہوئے کہا کہ ڈونلڈ ٹرمپ کے الزامات کی میک ڈینیئل کی تشہیر اسے نیٹ ورک میں کردار ادا کرنے سے نااہل قرار دیتی ہے۔

میک ڈینیئل کی خدمات حاصل کرنے پر ردعمل اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ ٹیلی ویژن نیٹ ورکس کو سامعین اور ان کے عملے سے ٹکرائے بغیر ٹرمپ کے حامی نقطہ نظر کو پیش کرنے کے لیے پنڈتوں کی خدمات حاصل کرنے میں بڑی جدوجہد کا سامنا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *