April 13, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/station57.net/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

برازیلی صدر نے اسرائیل پر غزہ میں نسل کشی کا الزام لگایا، اور اس کی فوجی مہم کا موازنہ دوسری جنگ عظیم کے دوران یہودیوں کے ساتھ ہٹلر کے سلوک سے کیا۔

لولا ونتنياهو

اسرائیل اور برازیل کے درمیان سفارتی صورت حال کشیدہ ہو گئی ہے، برازیل کے صدر، لوئیز اناسیو لولا دا سلوا نے، کل شام، پیر کو تل ابیب میں اپنے سفیر کو واپس طلب کرلیا۔ سفیر فریڈریکو مائر کو اسرائیلی وزارت خارجہ میں کل طلب کیے جانے اور سرزنش کیے جانے کے چند گھنٹے بعد واپس بلایا گیا۔

یہ طوفان اس وقت شروع ہوا جب برازیلی صدر نے اسرائیل پر غزہ میں نسل کشی کا الزام لگایا اور اس کی فوجی مہم جوئی کو دوسری جنگ عظیم کے دوران یہودیوں کے ساتھ ہٹلر کے سلوک سے تشبیہ دی۔انھوں نے گذشتہ اتوار کو ایتھوپیا کے دارالحکومت عدیس ابابا کے دورے کے دوران صحافیوں سے بات کرتے ہوئے کہا کہ “کیا ہو رہا ہے؟” غزہ میں نسل کشی ہے، یہ فوج کی فوج کے درمیان جنگ نہیں بلکہ ایک انتہائی تیار فوج اور خواتین اور بچوں کے درمیان ہے، جس کی تاریخ میں کوئی مثال نہیں ملتی۔ سوائے جب ہٹلر نے یہودیوں کو مارنے کا فیصلہ کیا،‘‘۔

اسرائیلی وزیر خارجہ یسرائیل کاٹز نے اگلے ہی دن برازیل کے سفیر کو فوری طور پر طلب کیا، ان کی سرزنش کی، اور اپنے ساتھ یہودی ہولوکاسٹ کے متاثرین کے یاد واشم میوزیم کا دورہ کرنے کی دعوت دی۔

میوزیم میں، انہوں نے کہا، “میں نے آپ کو ایک ایسی جگہ پر مدعو کیا جو نازیوں اور ہٹلر نے میرے خاندان کے افراد سمیت یہودیوں کے ساتھ جو کچھ کیا اس کی گواہ ہے۔” برازیلین صدر جس نے حماس کے خلاف اسرائیل کی منصفانہ جنگ کا موازنہ نازیوں اور ہٹلر کی طرف سے یہودیوں کے خلاف کی جانے والی نسل کشی سے کیا ہے وہ ایک شرمناک اور ایک سنگین سام مخالف حملہ ہے۔

دائیں طرف سے، اسرائیل کاٹز اور تل ابیب میں برازیل کے سفیر، فریڈریکو مائر، ہولوکاسٹ میوزیم کے دورے کے دوران

دائیں طرف سے، اسرائیل کاٹز اور تل ابیب میں برازیل کے سفیر، فریڈریکو مائر، ہولوکاسٹ میوزیم کے دورے کے دوران

کاٹز نےسفیر سے کہا: “ہم بھولیں گے نہیں اور معاف نہیں کریں گے۔ یہ ایک خطرناک یہود مخالف حملہ ہے۔ میرے اور اسرائیل کی ریاست کے شہریوں کی جانب سے، صدر ڈا سلوا کو مطلع کریں کہ وہ اسرائیل میں نا پسندیدہ شخصیت ہیں جب تک کہ وہ اپنے بیانات واپس لے لیں۔

‘انہیں اپنے آپ پر شرم آنی چاہیے’

اسرائیلی وزیر اعظم بنجمن نیتن یاہو نے بھی برازیلی صدر کے بیانات پر سخت ردعمل دیا۔

اسرائیلی اخبار یدیوتھ احرونوت، کی انگریزی زبان کی ویب سائٹ پر پیر کی شام ایک بیان میں انہوں نے کہا ” نسل کشی کرنے والی دہشت گرد تنظیم حماس کے خلاف غزہ میں اسرائیل کی جنگ کو ہولوکاسٹ سے موازنہ کرتے ہوئے،صدر ڈا سلوا نے 60 لاکھ یہودیوں کی یاد کی توہین کی۔” انہیں نازیوں نے قتل کیا تھا، اس لیے انہیں اپنے آپ پر شرم آنی چاہیے،”

اخبار نے لکھا کہ نیتن یاہو نے “اس بات پر زور دیا کہ اسرائیل کا ہولوکاسٹ اور ہٹلر سے موازنہ کرنا ایک سرخ لکیر کو عبور کر رہا ہے۔ ہم بین الاقوامی قوانین کی پاسداری کرتے ہوئے اسرائیل کے دفاع اور مکمل فتح تک اس کے مستقبل کو محفوظ بنانے کے لیے لڑ رہے ہیں۔” اس بیان کے بعد برازیل کی وزارت خارجہ نے دارالحکومت برازیلیا میں اسرائیلی سفیر زوہر سونسٹائن کو طلب کیا اور ان کی سرزنش کی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *